جوانب مثبت و منفی لینک سازی
نوشته شده توسط : عباسی


به جهت به روزرسانی های الگوریتم های پنگوئن و پاندا ، چند یقین فرو ریختند .

متخصصان بهینه سازی معتقد بودند كه  سئو سایت   “بکلینک سازی در درحال حاضر مرگ میباشد …” و اين يك نگرانی عظيم بود – آن را به سادگی ذکر كنید. با این اکنون ، با سپری شد مقطع ٫ اینترنت مسترها و ماهر های بهینه سازی به صورت یکسان با این تغییر تحول سازگار شدند ، خوف در خصوص ساخت و ساز پیوند برای seo موتور کاوش گر نابود شد. در واقعیت ، عکس العمل نخستین پاره ای اغراق آمیز بود.

بک لینک و پیوند سازی همچنان ادامه داراست و می بایست ادامه یابد ، چون این یک جنبه مهم سئو موتور کاوش میباشد. همگی موتورهای کاوش به وسیله پیوندها هدایت می‌شوند.

با این گفته ، ما می بایست با کسب داده ها بیشتر راجع‌به ساخت و ساز لینک و پیوند ، که به لحاظ شما فوق العاده موءثر و آموزنده میباشد ، برویم.

تصورات خطا درخصوص تولید پیوند که می بایست فورا نادیده گرفته گردد

– پیوندهایی ساخت و ساز فرمائید و مطمئن گردید که محتوای شما شگفت انگیز میباشد. این دور از واقعیت وجود ندارد … در واقعیت ، حتی مت کاتس گوگل نیز اعلام‌کرد “پیوندها هنوز شایسته ترین راهی میباشند که ما پیدا کرده ایم تا دریابیم که فرد چقدر اساسی میباشد …”

این بیانیه از قیم مجموعه اسپم اینترنت گوگل گرفته شده‌است. مردی که به روزرسانی های پنگوئن و پاندا را منتشر کرد.

بدین ترتیب برای آغاز فعالیت ، شاید اینک تمامی ما صرفا بتوانیم استراحت کنیم و مجدد نفس بکشیم؟ شاید…

می‌بینید ، اگرچه بک پیوند تحت عنوان یک جنبه مهم بهینه سازی مانده میباشد و همینطور ، یکی‌از شایسته ترین شیوه هایی که موتورهای کاوش برای سکو بندی و فهرست بندی محتوا از آن استعمال می نمایند – طرز دیرین لینک و پیوند فعلا در پیشین میباشد. آن روز ها می گذرد!

Google اینک گونه های خاصی از طریق ها و استراتژی های تولید لینک را غرض قرار داده میباشد. این استراتژی های خاص مواقعی میباشد که می بایست از روش اینترنت مسترها و seo ماهر ها اجتناب گردد و یا این که الگوریتم و مجازات های دستی را به خطر بیندازید ، که گوگل در هر برهه زمانی معینی اقتدار آن را داراست.

مواقعی که هنگام رجوع به لینک و پیوند بایستی از آن پرهیز فرمائید

هدف ها و امیدهای گوگل با اجرای پنگوئن و پاندا ، خلاص شدن از شر پیوند پیوندهای ناخواسته و مشکوک بود. تمامی اینها بود. به صورت خلاصه ، از خویش به دور گردید و از ترفندهای بک پیوند سازی “تعمیر سریع” استعمال نکنید. برای مقطع بازه زمانی بسیار طولانی ، صاحبان تارنما و اینترنت مسترها برای تبادل لینک و پیوند با بقیه تارنما ها برای ارتقا صفحه های ورقه ، وقت و هزینه متعددی سپرده گذاری کردند.

با این هم اکنون ، این شیوه های ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند هیچ ارزشی برای یوزرها ارائه نمی کرد. وجود آن‌ها تنها تولید هر چه بیشتر پیوندها از دید انسانی و فریب الگوریتم های موتور کاوش برای پیشبرد مرتبه بندی کاغذ وبسایت بود. اینها اشکال شیوه های تولید پیوند می باشند که گوگل از آن دلسرد میگردد و اینک با اجرای پنگوئن در حالتی که این استراتژی های ساخت پیوند غیر اخلاقی بوسیله هر کسی مصرف شود ، به شما مجازات بسیار سنگینی برای چنین کارهایی داده می‌گردد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: